Why Phishing Works" is a recent study (PDF) that examines phishing website techniques. The most visually deceptive website spoof in the study was able to fool 90% of the study's participants. That 90% figure includes the most technically advanced users among the participants. It was the look, not the spoofing of security features that did the job - something that our resident phishing expert found quite interesting.
「フィッシングがうまくいく理由」はフィッシングウェブサイトテクニックを調べる最近の研究(PDF)です。 研究で最も視覚的に人をだますようなウェブサイト偽アドレス電子メールは研究の参与者の90%をだますことが可能でした。 その90%の数字は参与者の間の最も専門的に先進的なユーザーを含みます。 それは、その機能を果たしたセキュリティー特徴 - 我々の在住のフィッシングエキスパートが非常に面白いことを見いだした何か - のスプーフィングではなく、表情でした。

Crossing disciplines and summing up this article published last summer in the journal Neuron - If you don't see something often, you won't often see it. Perhaps you could also say - If you don't see fakes often, you won't often see fakes. Therefore, many phishers while designing visually deceptive phishing sites count less on technical subterfuge than on the failings of the human brain's power of perception. If it looks like what the brain is expecting, then the brain often won't see that it isn't.
訓練を渡って、そしてジャーナルニューロンに去年の夏に出版されたこの論文を要約して - もしあなたがしばしば何かを見ないなら、あなたはしばしばそれを見ないでしょう。 多分あなたは同じく - もしあなたがしばしば模造品を見ないなら、あなたがしばしば模造品を見ないであろうと言うことができました。 そのために、多くの phishers が視覚的に人をだますようなフィッシングサイトを設計している間にそれほど人間の脳の認識の力の欠点の上により専門的なごまかしで数えません。 もしそれが脳が予想していることのように見えるなら、脳はしばしばそれがそうではないのを見ないでしょう。

Personalized

Why don't banks allow you to customize your online banking interface with a picture of your preference? Like your own mugshot? Your pet? Your girlfriend? The logo of your favorite team? Your country's entry to the Eurovision song contest? Something that would relate to you - something that you'd miss if it weren't there. There are companies that are working on visual personalization technology; we think it's a good idea that could help to reduce the size of the phishing net.
銀行はなぜあなたにあなたのプリファレンスの写真であなたのオンラインの銀行業のインタフェースをカスタマイズすることを許しませんか? あなた自身の mugshot のように? あなたのペット? あなたのガールフレンド? あなたの大好きなチームのロゴ? Eurovision 歌コンテストへのあなたの国のエントリー? あなたに関連しているであろう何か - あなたがもしそれがそこになかったならミスするであろう何か。 ビジュアル個人化に技術を発揮している会社があります;我々はフィッシングネットの大きさを減らすのを手伝うことができたのは良い考えであると思います。


(出展:F-Secure)